dinsdag 29 juni 2010

Cute

Ook al is het warm buiten toch vond ik het "cool" genoeg om een kaartje te maken.
Ik zag een leuke sketch op de site van Hobbystempels.nl (er hangt ook een prijs aanvast van €50,00 te besteden bij deze online winkel dus ik dacht 2 vliegen in 1 klap ;-)) ik heb meteen mijn nieuwe distress ink uitgeprobeerd.
Ik vind het echt makkelijk als je een sketch namaakt en de maten staan erbij niks is makkelijker toch zelfs voor een blondje als ik :-)

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden dus laat gerust een reactie achter.

Groetjes Erika

2 opmerkingen:

  1. Hoi Erika, wat een heerlijk zomers kaartje, heel mooi!!

    gr. Cootje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een heeel "cute" kaartje!!
    erg mooi, je hebt jezelf overtroffen....
    groetjes Evelyn.

    BeantwoordenVerwijderen